äntligen lön igen jippi

god morron

Först till jobbet och jobba några timmar=)
sen hem och göra det vanliga
Sen in till stan och shoppa lite,hittade ett par skinnbrallor.
var riktigt nöjd med dom,plus att jag fick 30 procent billigare,jippi
Sen hittade jag en fin kläning till lilla mika,också rabatt
vilken bra dag.btterfly086

Sen åkte jag hem gjorde fyllning i tortillasbröd =)mums med fetaostsallad till.
till min dotter och hennes familj kom o hälsade på,för jag skulle vara barnvakt till mika
medans dom var på bio och såg svensson svenssons för lilla sandra fyller 24 år i dag.

/gunander
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!