fullt fart

hej


ha precis kommit hem från mitt jobb,

sen tog jag teddy,min busiga hund.

på en härlig lång promnad.

men gott var det,skönt .

när jag kom in så tog jag en härlig dusch,och gjorde mig ordning.

sen blev det gamla vanliga damsuga,laga mat för min dotter och dotterdotter kommer på

besök på middag.

det blev en härlig korvstroganoff och ris,mums.

mycket bus med mika sen,pussla,rita,bygga klossar.hi hii

hon är så härlig mormors gull.

och hon tittade på barnprogram på tv,kolla här vad intresserad hon är.
sötis.sötis

det blev långtråkigt med tv program,då ville hon att vi skulle titta på lejonkungen.

och mysa i soffan,mormor mormor kom nu då säger hon.gud vad härlig hon är.
kramis

/gunander
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!