Jippi shopping igen

Drack frukostkaffe på sängen,gotti låg drog mig länge.
Gjorde ordning mig och väntade på att min dotter och mika skulle komma.
När dom kom så åkte vi till stan för lite shopping
då hittade jag en skjorta och lite underkläder till mig,blev dyrt hihihihi
men man måste unna sig ibland.sen blev det en hello kitty figur till lilla mika i leksaks affären ojojoj sen gick vi vidare till ett fik och mumsade lite.och lilla mika tog en bakelse som likna en gubbe med ögon och hon blev lite förvåranad när hon hade ätit upp ögonen på den,kolla detta kort hihihihihi när vi hade gjort det så gick vi lite till på stan då hade jag en chans och ta detta kort på hela familjen pagmert.
/gunander
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!