070911

jaha då var det en ny dag igen.
igår kom mitt lilla barnbarn mika och hälsade på sin gamla mormor,haha
och hon blev så glad av se mig,och jag blev också glad för jag älska att ha henne.
hon sa mormor ,vi titta på barnapymas,visst är hon härlig.
sen var hon med mig i tvättstugan,och vikte handuk.hihihihi.
mormors hjälpreda.
vi åkte rutchbana och gungade en liten stund.sen gick vi upp för morfar stod med mat.
då åt vi lite grillade revben,och kinamix,potatissallad.mums.
sen kom min kära dotter och min svärson och hämtade henne .
då sa hon hejdå hejdå mormor morfar.
vi syns en annan dag.


idag jobbade jag som vanligt på gymet,sen hjälte jag en kollega på ett ställe.
som är skitigt.sen fick jag ta trappor.men det ör oki.
sen fick jag ta hand om mitt hem,puh.
men nu ska jag ta kvälle.
natti sov gott.
/gunander
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!