110904

god morgon på er alla,nu är det söndags morgon.
fy vad en helg går fort.
men gud vag gott det är med en kopp nybryggt kaffe och två härliga smörgåsar.

sen var det bara att stiga upp och börja med städningen i hela lägenheten,puh.
sen en härlig dusch,mmmmmmm.

efter det var det dax med att göra ordning sig,för att åka till min härliga vän nettan.

som det var kul att träffa igen.

efter det åkte vi till mina svärföräldra i mörrum,och fick go middag,mums.
nu kanske ni är nyfikna vad vi fick.
hihihihi mycket gotti.husmanskost,goa revben och potatis och hennes goa sås.mmmmmm.
sen tårta o kaffe,en riktigt trevlig eftermiddag.
och jag fick den trevliga fina buketten att sätta på mitt kökbord.
kolla vad fint det blev.tack till mina barns farmor o farfar.
kram på er alla.
/gunander
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!